من خودم بودن را دوس دارم
ʜᴏᴍᴇ ᴘʀᴏғɪʟᴇ ᴀʀᴄʜɪᴠᴇ ʙᴀx ᴅᴇsɪɢɴ


من خودم بودن را دوس دارم

 

من یک دخترم .دخترانه گی هایم را دوس دارم...........

می دانم بعضی وقت ها دلخور میشوم

از خودم

از دنیام

از دختر بودنم

از محدودیت هایی ک برای دختر هامیگذارند

اما وقتی فکر میکنم

میبینم رنگارنگ تر از دنیای ما

دنیایی نیس

خدا هرکس را دختر نمی آفریند

ب دختر بودنت افتخار کن

 

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

بی وفا
ساعت16:38---16 آذر 1394
کوتاه ترین قصه دنیا :


رفت...


سلام وبت قشنگه به منم سربزن مر30فدات.
پاسخ:سلام .مرسی حتما


فاطی
ساعت13:43---8 آبان 1394

خوبه ولی رنگاشو درس کن
بهم سر بزن

 


پاسخ:چشم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





ωʀᴏᴛᴇ ʙʏ : zahra ( - :